onsdag den 12. oktober 2011

Dåbskort

Jeg havde fået en bestilling på et dåbskort til en pige som skulle hedde Chili. Kortet måtte gerne være lyserødt og chilier måtte gerne indgå i temaet, så her kommer resultatet, som blev rigtig godt modtaget af køber.





Jeg har problemer med at lægge kommentarer for øjeblikket, så derfor kan der være langt mellem mine kommentarer. Det er ikke fordi, jeg har glemt nogle eller ikke kigger med på bloggen, for det gør jeg faktisk hver dag, men det er teknikken der driller. Jeg vender stærkt tilbage. Det er ikke alle, jeg ikke kan sende til, men nogle hvor alt hvad jeg skriver, forsvinder når jeg vil sende det, og hvis jeg endelig kommer til at skulle sende, kommer der en fejlmeddelse :-((( Er der nogle der har et forslag til at rette problemet, så hører jeg det gerne :-))

7 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort, og smart ide med at sætte de bukser på et kort. Det har jeg da aldrig tænkt på...Genialt.

    Svaret på alle dine problemer ligger her:

    http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=12461.0

    Så kan man igen - også på Explorer. Prøv det. Min søster kan igen, og har haft samme problem.

    SvarSlet
  2. Super fint kort,-det passer perfekt til en lille Chili.
    knus Lone

    SvarSlet
  3. Hej mor.
    Hvor er det bare blevet super lækkert det kort, mange søde detaljer og total tøset.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  4. Sikke et skønt kort - nu er der mindre end en mdr før du får et kram IRL!

    KNUS og god weekend

    SvarSlet
  5. Superfint og gennemført kort!
    Jeg var lige ved at henvise til Scrapsisters også, men kan se at AKA kom først.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. wow så sødt kort med fine detaljer

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare et lækkert kort. Vildt sødt med navnet i chili.

    SvarSlet