torsdag den 8. marts 2012

Farmor

Blandt de gamle billeder fandt jeg også dette af min oldemor med min farmor, da hun kun er 5 mdr. gammel. Det måtte naturligvis også scrappes :-))))) Det blev til dette LO



Close up af pynten



Min farmor er fra 1906.
Jeg er dybt imponeret af de billeder de kunne tage tilbage i starten af 1900 tallet og før den tid. De er så flotte og kvaliteten er rigtig god. De er over 100 år gamle og statig gode, og så bagsiden på billederne, den er bare så flot. Gad vide om vores billeder holder ligeså længe og ligeså flot:-))

6 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig, at have sådan nogle fantastiske gode billeder af dine aner.
    Super flot LO du har fået lavet, lækkert pynt, og super opsætning. Jeg er vild med de blomster du har brugt oppe i højre hjørne, er de hjemmelavet??
    VI SES I MORGEN - GLÆDER MIG FOR VIIIILDT !!!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg skrev forkert før så derfor slettede jeg indlæget, det er et meget skønt LO du har lavet, og man er ikke i tvivl om at det er en lille pige der er på billedet. mit ældste billede er fra 1919, min mors skolefoto, men en af hendes mange søstre har skrevet "Lisbet" på det, det er jo hvad der kan ske. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super superfint layout!!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  5. det er super flot og ja bilen startede lørdag morgen og hjem lørdag aften så alt gik godt, hyggeligt at hilse på dig IRL

    SvarSlet
  6. Hej mor.
    Super lækkert LO i dejlige farver og med skønne detaljer.
    Knus Gitte

    SvarSlet