søndag den 14. juli 2013

Indbydelser

Bare lige for at vise at der er liv i mig endnu, kommer her et indlæg:-))))))
Vi skal have afskedsreception på klinikken, og derfor skulle der laves indbydelser. Det var noget med et foldet A4 ark osv. Så måtte jeg lige tænke hurtigt, for tid var det jeg havde mindst af og det skulle være enkelt. Her kommer resultatet som aller er tilfredse med:-)))))))


Hurra for internettet. Jeg skulle bruge en rygrad men fandt i stedet for denne skønne kiropraktor som peger forklarende på ledene. Det kunne ikke være bedre:-)))))))))



.........og når man nu har en QK die der ligner et røntgenbillede.....så er det vidst oplagt at bruge den her:-))))


God søndag til alle. Håber at I nyder sommerens gode vejr:-))))

Knus Lise


7 kommentarer:

  1. Hihi. Rigtig flotte invitationer du har lavet. Og hånden kan vel ikke bruges på en bedre måde. Det blev en flot løsning på en ellers lidt speciel opgave.
    Feriehilsen fra os alle 3, som rigtig nyder det.

    SvarSlet
  2. Det var da en super god invitation:-)
    Jamen Lise...så holder du også på job??

    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det gør jeg da ikke. Klinik-andelen er solgt og Jette er der da stadig, så der kommer bare en ny kiropraktor ind til os:-))))

      Slet
  3. Selvom det måske var en nem og hurtig løsning, ser det jo ud til at passe perfekt til anledningen og det er jo det væsentligste. Ha' en god søndag

    SvarSlet
  4. Sikke herlige indbydelser.

    SvarSlet
  5. du er bare så kreativ, super flotte og med fine og sjove billeder
    Her mangler vi lidt sol men den kommer nok i morgen eller sidst på ugen, det er om at nyde det gode vejr som jeg synes kommer i lidt små portioner
    Du må have en dejlig aften
    knus Pia

    SvarSlet
  6. De er sjove dine indbydelser - og i al sin enkelthed passer de lige i skabet. Det er en rigtig god ide - og jeg er sikker på at de er faldet i god jord og har spredt humør til modtagerne. Knus

    SvarSlet