søndag den 8. september 2013

Kursus album

Ja så er mit album fra Stinnes kursus også færdigt. Jeg har ladet siderne stå åbne i toppen, så der blev plads til tags og dermed også flere billeder:-)))) Skønt papir i dejlige farver og med rigtig mange "dimser" så her kommer en advarsel.....det bliver et meget langt indlæg med mange billeder:-))))






Her er jeg startet på de ekstra lommer med tags:-))))))













Skjulte tags



Sune flyder i stolen til ære for fotografen:-))))))) to sekunder efter sprang han op igen:-))))






Her er der en hemmelig lomme på skrå:-))))


Dette var enden på et super godt kursus hos Unik med Stinne som den altid inspirerende lærer:-))))))
Til dem der stadig kigger med, siger jeg tak for jeres tålmodighed og altid dejlige kommentarer, som jeg læser med stor glæde. God søndag aften.

Knus Lise

8 kommentarer:

  1. wow Lise super lækkert album og så mange flotte detaljer og dejlige farver
    Du må have en god uge
    knus Pia

    SvarSlet
  2. Det blev bare SÅ godt, og du har fået mange fotos med, kan jeg se. Det papir er vildt godt og resterne skal vi jo nok få brugt.
    Ja, det var et godt og hyggeligt kursus, men nu havde du jo også en god sidekammerat. LOL.
    God søndag aften og god ny frisk arbejdsuge.
    Knus fra OS.

    SvarSlet
  3. Det er jo blevet super godt.

    Jeg har endelig fået gang i min selphy og er igang med at sætte billeder og pynt i mit lille album som snart skal gives væk :-)

    God søndag aften

    SvarSlet
  4. Det er et helt vildt flot album. Tak fordi vi måtte kigge med.

    SvarSlet
  5. Det er også et super flot resultat du har fået ud af det kursus, nu har jeg jo set et par stykker af de andre også, og kan se at det har været et særdeles godt kursus, synd for mig, at jeg ikke kunne tage mig sammen til at få mig tilmeldt ;-).

    SvarSlet
  6. Det er da et kanon flot resultat du har fået lavet, Lise. Det album er jo som skabt til Sune. Herlige fotos af en aktiv dreng. Sjovt at se de forskellige album - fra samme kursus. Det var et rigtig godt kursus - og hyggeligt. Tak for dine gode råd og anvisninger undervejs :)
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  7. Hejsa søde

    Skønt album du fik ud af kurset. Det er så dejligt at i er en lille flok der bliver ved med at tro på jeg kan vise og lærer jer noget. Og jeg ser frem til de mange skønne timer i jeres selskab.
    Er sikker på Sune ligesom Elias vil elske at kigge i albummet, og nyde de små Hemmelige lommer mm.

    Knus fra mig......

    SvarSlet