søndag den 13. april 2014

Kort

Forrige weekend var jeg på SAM.....super hyggeligt arrangement og tak til alle for en super hyggelig weekend.
Jeg fik lavet nogle forskellige kort og handlet "lidt"...........som jeg glæder mig meget til at bruge.....jeg er allerede igang:-))))))



Stemplet er fra min pakkekalender fra Linda....tak søde :-)))



Konfirmations stemplet er en nyanskaffelse fra SAM


Disse to kort er fra Make and take med Karina Beck hos Hobbyboden..... 
Hvor har jeg mange ting der skal bruges nu....omend på en anden måde end jeg plejer:-))))))))

God påske til jer alle
Knus Lise

3 kommentarer:

  1. så søde kort og ja tiden flyver afsted , fik ikke prøvet make and take og heller ikke lavet så meget men på et godt kursus med Lance. Du må også have en dejlig påske de lover jo at vi skal nyde godt vejr
    knus Pia

    SvarSlet
  2. Hej Lise - dejligt at hilse på dig på SAM - altid hyggeligt at få sat rigtige ansigter på blog-piger :-). Glæder mig til at se "vores kort" i din udgave, dejligt at vi kan inspirere hinanden - og tak for tippet med perfect pearl - jeg vil prøve i forskellige farver. Tænk at du nåede så mange kort på SAM - tiden løber jo så stærkt. Søde kort og fantastisk at de er så forskellige. Det er dejligt når man prøver forskellige stilarter. God påske - jeg ta'r 3 af dagene kun til scrap - glæder mig. Knus Caia

    SvarSlet
  3. Du har garanteret hygget dig....og shoppet også !
    Glæder mig da til at se de nye ting IRL. Kan vi snart finde en dag måske ?
    Super flotte kort du har lavet og dem fra make and take, har jeg jo set andetsteds, at du var i gang med....LOL.

    Rigtig god påske her også. Tak for mail.....
    Knus fra 3 ferieglade her.

    SvarSlet