onsdag den 6. juni 2012

Lygtehuse

Sune spurgte mig, om jeg ville lave lygtehuse til hans fødselsdag, og de skulle være grønne. Selvfølgelig ville jeg da det, så jeg dobbelt checkede lige med Gitte, så jeg ikke gik på tværs af hendes planer.  Jeg fik grønt lys :-))) så her er de. Bare rolig.... de er til fyrfadslys med batteri. Min far har ilt apparat, så vi gemmer stearinlysene væk og bruger dem med batteri. Det giver også en bedre luft i stuen:-))))))



Farverne er lidt svære at gengive, men her er lygterne i hvert fald:-))) Han blev super glad for dem og det er hovedsagen:-)))))

4 kommentarer:

  1. Aih, hvor er de fine. Og selvfølgelig blev Sune glad...

    SvarSlet
  2. wow LLse hvor har du lavet mange skønne projekter siden mit sidste besøg, jeg bruger meget tid på at prøve selv at løse stofa problemer , sikke et arbejde med alle de flotte lygter og flot indlæg ovenover med så smukt dekoreret æske og søde kort.
    Du må have enejlig søndag. jeg er lige kommet ind fra haven , vabler inde i hånden af at grave tidsler op og vabler på hælene efter 5 timers shoppetur med barnebarn, strøget i KBH blev set efter i alle tøjbutikk , så jeg er godt kørende hi hi men rigtig hyggeligt med både shoppetur og havearbejde

    knus Pia

    SvarSlet
  3. Wauw hvor flotte - og sikke et arbejde, kan godt forstå Sune blev glad.

    SvarSlet