torsdag den 31. maj 2012

Sune 10 år

Ja, så er jeg her igen. Det er ikke fordi jeg ikke har scrappet, men der er meget jeg ikke kan lægge på bloggen endnu, men nu kommer der lidt. Det bliver et langt indlæg.......
Sune bliver 10 år i dag og skal holde sin fødselsdag her i Vejle (bor på Sjælland) så alle sejl er sat til. Jeg har havet en minibog til ham (af et stykke papir ca. 42x42) som samtidig er et gavekort til en oplevelses tur.  Jeg glæder mig rigtig meget til at  hele flokken kommer i morgen, så vi kan hygge os og fejre fødselsdag.



Der bliver ialt 16 sider ud af den foldning og så nogle tags hist og pist, så der er noget at gå igang med, men det er sjovt:-))))))))))













Jeg har ikke alle tags´ne ned her. Det er bare et udpluk.
Tak hvis I stadig kigger med og også tak for alle jeres dejlige kommentarer:-))) De varmer.

Scarpknuzz  Lise

1 kommentar: