tirsdag den 22. januar 2013

Berlinbog

Da Ole og jeg i sommer var i Berlin lavede jeg jo en smash-bog over turen, men jeg syntes jo også at vi skulle have lidt mere end det. Så Oles julegave blev et minialbum over turen, hvilket blev modtaget med stor glæde, da han ved en computerfejl havde fået slettet sine egne billeder fra turen (var der én der sagde noget med backup????)  Idéen til bogen er hentet hos Rikke :-)))))


                                         Forsiden i herre udgaven....min egen komme senere:-)))


                                                 
                                                        Forskellige udsnit af bogen:-))))



                                                God tirsdag aften derude i blogland:-))))

                                                                  Scrapknus Lise

9 kommentarer:

  1. Skønt album, jeg er vild med forsiden.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert album.
    Surt at miste ferie billeder!

    SvarSlet
  3. super super smukt album, flot med siderne
    knus Pia

    SvarSlet
  4. Flot album til Ole...og ved du ikke , at man siger: "Rigtige mænd bruger ikke backup." hæhæ. Måske lærer han det nu.

    SvarSlet
  5. Kanon lækkert mini album fra turen.
    Hurra at du havde en back-up, for et er rigtig øv at miste sine billeder.
    Forsat rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert album, godt du havde billeder når nu han havde "glemt" back-up.

    SvarSlet