fredag den 18. januar 2013

Julegave til Sune

Sune ønsker sig en ny seng, så derfor blev hans julegave et tilskud hertil......meeen nu er det jo ikke spændende at få en flad kuvert med penge i, så mormor måtte jo i sidste øjeblik være lidt kreativ:-))))
Det kom der denne seng ud af:-))))


                        En tom chokoladeæske forvandlet til en seng.....eller et senge gavekort:-))))


                                                          Han blev meeeeget glad:-))))


Det var dejligt at jeg endelig kunne få lov til at lægge billeder ind på bloggen igen. Det har da godt nok været irriterende ikke at kunne lave noget herinde:-)))

                                                             God weekend til alle:-)))))

                                                                   Scrapknus Lise

6 kommentarer:

  1. Sikken en dejlig gave til Sune, og så er der små skyer på "sengetøjet" og godt du er tilbage i blogland. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot gavekort.
    Velkommen tilbage i blogland ; )

    SvarSlet
  3. wow så kreativ du er, super flot gavekort7seng
    Du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  4. Hvor er du en kreativ mormor....men det ved Sune jo også.
    Smart og sjov ide. Og flot resultat.
    Jeg har fået bekræftelse på de datoer vi snakkede om, så nu kan jeg glæde mig til dejlige aftener i dit - og andres selskab. Skønt.
    Rigtig god weekend derhenne.

    SvarSlet
  5. Skøn gave og meget meget flot lavet, det er en super god ide, jeg kan godt forstå han blev glad,

    SvarSlet
  6. Ejjj hvor er det en god ide. Flot lavet.

    SvarSlet