tirsdag den 12. marts 2013

Blogcandy

Så har jeg modtaget min Blogcandy fra Morkaren og glæder mig til at bruge alle de fine ting og sager, der er i pakken. Endnu engang 1000 tak til dig Morkaren.


Tina skulle direkte fra Convention til Tyrolerfest i Nr. Snede og det dress måtte deles med jer andre:-)))


                                                           Er hun ikke bare skøn:-)))))


                                  Jeg håber at det var en god fest og at I festede igennem:-))))))))

                         Tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer, dem er jeg rigtig glad for:-))))

                                                                      Knus Lise

7 kommentarer:

  1. Rigtig lækker Blogcandy du vandt.
    Herlige billeder af Tina. :-)

    SvarSlet
  2. Super lækker pakke du har fået, tillykke med den.
    Jo, hun er rigtig fin, jeg er hel vild med hendes forklæde;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med Candyen. Den ser god ud!
    Skønne billeder af Tina.

    SvarSlet
  4. Aih, sikke fine ting du har fået af morkaren. Hvis du har fået for meget, er jeg jo en hjælpsom sjæl...husk det ! haha.

    SÅ kan jeg bedre forstå den påklædning Tina rendte rundt i. Jeg undrede mig noget - sammen med Karin - over hvorfor hun så sådan ud. Vi andre kom jo bare i hverdagstøj.....haha. Men skønne billeder er det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at vide at man har hjælpsomme venner. Jeg lover, at jeg ikke glemmer dig!!!! ha ha ha ha

      Slet
  5. Dejligt du blev glad, og kan bruge tingene, og Tina er da så fin, jeg forstår godt Annette undrede sig. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hej søde Lise

    Sikke fine ting du fik fra Morkaren....og sikke da en yndig kjole...hihi...vi havde en fin fest, selvom vi gik hjem i ordenlig tid....var vist lidt træt efter en super hyggelig weekend...glæder mig allerede til næste gang :-D

    Ha' en god aften

    Knus

    SvarSlet