mandag den 18. marts 2013

Minialbum til Sune

I vinterferien var Sune her hos morfar og mormor. Vi havde en skøn ferie med mange dejlige oplevelser og traditionen tro laver jeg jo et album til ham, så han kan huske, hvad vi har lavet. Denne gang er det et minialbum lavet af poser, der er syet sammen. Der er lommer til mange tags og alt er udnyttet til det sidste:-)))) Undskyld det bliver et langt indlæg:-)))))


        Bogstaverne var gamle og grimme men en omgang grøn Utee kunne gøre meget ved dem:-)))


                                                   Så sneg TH sig ind igen....rosetten:-)))))


                                                 Her kan man se taggen trukket halvt ud.


Jeg var heldig at få fingrene en Instant Photo die på Convention og den er flittigt brugt her...i alle størrelserne:-))))





                              Selv den helt lille Instant Photo ramme er brugt...her med hjerter i :-)))))




                                  Journaliserings ark fra min pakkekalender........tak Linda:-))))



                        For-og bagside har fået Inka Gold på kanterne....ligesom de sorte rosetter:-)))))
 Hvis der stadig er nogle der hænger ved, siger jeg tak for jeres tålmodighed og skønne kommentarer:-)))

                                                                      Knus Lise

11 kommentarer:

  1. Sikken dog et dejligt minialbum, jeg tror sørme at ham Sune er morfar og mormors dreng, det må ha været en oplevelse at komme på ferie hos jer, og så bagefter få dette fine album. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert album. Skønne små detaljer - og med en hel del TH-ting...selvfølgelig !!!
    Snart på gensyn. Vi håber sneen holder til andre steder.

    SvarSlet
  3. Super lækkert album - jeg er SÅ misundelig - har så svært ved at sammenfatte det i hovedet, at jeg endnu ikke har givet mig i kast med et. Heldige Sune :-) !!

    SvarSlet
  4. Lækkert album du har fået lavet...og hvor heldig at finde den der instant photo die. Håber vi ses imorgen til scrapklub... :-)

    SvarSlet
  5. wow så super lækkert med mange flotte detaljer og så god ide så huskes tingene og oplevelser meget bedre med sådanne album fra hver ferie
    knus Pia

    SvarSlet
  6. Super flot album, jeg er hel vild med din forside og den blomst er rigtig fin, hvad er det for en die du har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er roset dien fra Tim Holz.....den med 2 størrelser:-)))
      Den hvide er fra Memory Box

      Slet
  7. Lækkert album med mange skønne detaljer. Måske jeg en dag skal have studeret det med poserne lidt bedre ;)

    SvarSlet
  8. Sikke et kanonlækkert album!!!!!

    SvarSlet