lørdag den 1. februar 2014

Kort

Jeg er i live endnu, og det er ikke fordi jeg ikke har scrappet, tværtimod så har jeg lavet 5 store album med tilsammen ca. 700 billeder, så det var lige før jeg havde fået nok, for der var jo selvfølgelig deadline på de fleste:-))))) Album siderne var 27,5 x 28,5 cm, så nu laver jeg kort af resterne.....for bruges de skal de:-))))
Så nu må jeg bare prøve at variere dem mest muligt:-)))


Baggrundspapiret er fra en TH blok og dekorationerne er også TH og så er det ellers mine rester:-)))


Jeg trængte til en buket blomster, så et bundt roser og et bundt gerbera fra Rema, blev til denne buket og lyste dejligt op i min vintermørke stue:-)))))


God weekend og tak for alle jeres dejlige kommentarer, som jeg læser med glæde:-))))

Scrapknus
Lise



1 kommentar:

  1. Jeg tror også jeg ville få nok efter 5 albums! Det er nogle flotte kort.
    Og ja, dejligt med lidt farver i den mørke tid!!
    God weekend.

    SvarSlet