onsdag den 26. februar 2014

Kort

Så kommer de sidste restekort....jeg har lidt rester endnu, men de må vente til en anden gang, nu trænger jeg til at lave noget andet:-)))))) Det har ellers været sjovt at lave kortene og se hvor meget jeg kunne få ud af resterne. Pynten er så vidt muligt også lavet fra stakken af resterne:-)))))


Flere motiver farvet med Promarkers og skoene er en låne die men et must have og den er bestilt:-)))))




Jeg kom tidligt hjem idag og da solen skinnede, gik jeg en tur og nød det spirrende forår med både erantis og vintergækker:-)))))) Skønt..........


I må have en dejlig onsdag

Knus Lise

5 kommentarer:

  1. Flotte "reste kort" og ja hvor er det dejligt at foråret er på vej, de første blomster i skovbunden er altid meget velkommen. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Fine restekort. Specielt det andet kort med skoene :) Herligt, at der nu

    SvarSlet
  3. -er forår på vej til os -skulle der ha' stået. Undskyld.

    SvarSlet
  4. Super seje kort , lækre motiver. ja det er så skønt at foråret er på vej og vi har været forskånet for vinter
    knus Pia

    SvarSlet
  5. Lækre kort, du har lavet af dine rester!

    SvarSlet